FAG - Časté otázky

Zpět na úvodní stránku

FAQ

Co vás často zajíma?

Nefunkční připojení k internetu může mít více příčin.
  • Restartujte veškerá zařízení vypojením z elektrické energie na dobu přibližně jedné minuty.
  • Nezapomeňte zkontrolovat správné zapojení kabeláže, je možné, že jste při stěhování či úklidu omylem některý vypojili.
  • Pokud máte problém jen na některém počítači a na ostatních zařízeních je služba v pořádku, restartujte jej.
  • Jestli jste koupili nový počítač či notebook nebo nainstalovali nový operační systém ve stávajícím počítači, věnujte pozornost bodu Nastavení připojení k internetu.
Pro konzultaci veškerých kroků a vyřešení problému jsme vám k dispozici na telefonu 321 400 600.
Rychlost internetového připojení ovlivňuje celá řada faktorů. Pro zjištění relevantního výsledku vás poprosíme provést měření tímto postupem:
  • Připojte zařízení, na kterém rychlost měříte, po kabelu, měření rychlosti připojení přes bezdrátovou síť nemusí zajistit správné hodnoty.
  • Zajistěte, aby bylo připojeno pouze jedno zařízení – všechna zařízení připojená ve vaší síti se o rychlost dělí.
  • Zjistěte, zda počítač nestahuje automatické aktualizace, abyste se vyhnuli nepřesnému výsledku měření.
  • Pro měření rychlosti využívejte ověřené stránky: www.speedtest.net nebo speedtest.cesnet.cz.
Naměřené hodnoty downloadu, uploadu a ping nám sdělte telefonicky na 321 400 600, pro vyřešení problému jsme vám k dispozici.
Upload označuje proces, při kterém se nahrávají data z uživatelova počítače např. na webový server. K drobnému uploadu dochází i během obvyklé práce s internetem, protože webový prohlížeč neustále vysílá různé požadavky na cílové servery (na kterou doménu se chce připojit, jaká data potřebuje stáhnout …
Ukládání souborů z internetu do vlastního počítače. Ke stahování dochází i při běžném surfování po internetu (tedy prohlížení webových stránek), protože aby se mohla jakákoli webová stránka zobrazit, webový prohlížeč si nejprve musí stáhnout její obsah ze serveru. …